Subject: FW: Risti alevikus Tallinna mnt 22 kinnistule juurdepääsu kavandamisest
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 11:23:21 +0300

Tere,

Palun teha siia jätkutöö.

Väljastame siin nõuded projekteerimiseks.

Parimat,

Herkki Rõõm

On Thu, Oct 3, 2024 at 10:32 AM Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Riigiteelt mahasõidu ehitamiseks taotluse peab esitama kinnistu omanik või 
tema volitatud esindaja (volikirja alusel).

Tallinna mnt 22 ja Tallinna mnt 22a kinnistud on ärimaa kinnistud, milledel 
on erinevad kinnistute omanikud.

Alajaam millest on jutt, saab asuma Tallinna mnt 22 (tunnus 44101:001:2105) 
kinnistul.

Alajaama asukoht on näidatud  OÜ ARCHITEC, töö nr 190/22, versioon 
23.01.2023 „Circle K teenindusjaam. Tallinna mnt 22, Risti alevik, 
Lääne-Nigula vald, Lääne maakond. Eelprojekt.“

Soovitud juurdepääs ja küsitud lahendus ei ühti tankla eelprojektiga.

Meie poolt kooskõlastatud projekt ja ehitusloa eelnõud (2024 jaanuaris) 
sellist lahendust ette ei näe.

Hetkel on juriidilises mõttes segane olukord – juurdepääsu soovitakse 
Tallinna mnt 22 kinnistul paiknevale alajaamale, juurdepääs paikneks 
Tallinna mnt 22 a kinnistul, huvitatud osapool on

kolmas isik st Elektrilevi ning nõudeid riigiteelt juurdepääsuks taotleb 
projekteerija.

Kuna antud taotlus ei ole hetkel nõuetekohane, siis selle menetlusega me 
edasi minna ei saa.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 2, 2024 8:43 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject:

Tere

Esitan avalduse projekteerimistingimuste taotlemiseks mahasõidu 
projekteerimiseks Lääne maakonnas, Lääne-Nigula vallas, Risti alevikus 
Tallinna mnt 22  kinnistule 44101:001:2104 .

Huvitatud isik on Elektrilevi OÜ.

Täpsem kirjeldus on manuses olevas avalduses. Volikiri on kirja manuses.

Marko Toode

53474995

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.